دوره زبان انگلیسی ویژه سازمان ها

آکادمی زبان 20 پلاس از سال 1399، همکاری خود را با مجموعه های بزرگ آغاز کرد. این همکاری ها با مجتمع فولاد مبارکه اصفهان شروع شد و پس از آن با ماشین سازی اراک، پالایشگاه شازند، نیروگاه نفت و گاز مپنای قشم، تعاونی کارکنان شرکت ملی فولاد ایران، شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب، ایمیدرو و چندین شرکت دولتی و غیر دولتی دیگر ادامه پیدا کرد.

به دلیل رضایت بالا از دوره های آموزش زبان در شرکت ها به خصوص فولاد مبارکه، آکادمی زبان 20 پلاس از ابتدای سال 1402 با درخواست شرکت تعاونی شرکت ملی فولاد ایران، در دفتر تعاونی ملی فولاد در میدان ولیعصر تهران مستقر گردید و به عنوان مجری آموزش زبان شرکت تعاونی، با سازمان ها و شرکت های دیگر وارد مذاکره شد.

تجربه بالای آکادمی زبان 20 پلاس در برگزاری دوره های آموزش زبان برای مدیران و کارشناسان شرکت ها، فرصت مناسبی برای سازمان ها می باشد تا با توجه به اندازه سازمان خود، بهترین برنامه آموزشی را با به صرفه ترین هزینه برای پرسنل خود فراهم نمایند.

منبع اصلی این دوره ها، پادکست های اختصاصی آکادمی زبان 20 پلاس می باشند که با شبیه سازی محیط واقعی مکالمه به انگلیسی، زبان آموز را به طور مکرر در معرض گوش دادن به مکالمه های روزمره انگلیسی قرار می دهند.