کلاس زبان همانند داشتن مربی و رانندگی شماست. وسیله‌ی نقلیه فرقی نکرده است اما آزادی عمل، فرصت‌ها و راهنمایی‌های لحظه به لحظه‌ای شامل حال شما می‌شود که باعث می‌شود از افرادی که در اتوبان‌های شلوغ رانندگی می‌کنند سریع‌تر و آموخته‌تر به مقصد برسید. این اتفاق بخاطر تفاوت در کیفیت آموزش نیست بلکه بخاطر بیشتر شدن تعامل بین استاد و شاگرد در کلاس‌های زبان است. تعیین سطح و مشخص کردن هدف از شما و مسیر آموزشی هموار، راهنمای آموزشی و چراغ راه از ما.

در آکادمی 20 پلاس میتوانید در کمتر از چند ماه از ابتدا زبان رو شروع کنید و به نقطه ای برسید که بتوانید به انگلیسی مکالمه کنید. شما با ثبت نام در دوره های مکالمه محور، به کمک اساتید حرفه ای و محتوای درست که مناسب نیاز های واقعی شما طراحی شده اند، با صرف روزی نیم ساعت به سطحی میرسید که قادر خواهید بود مکالمه ای راحت به زبان انگلیسی  را تجربه کنید و در سایه این آموزش بقیه مهارت های شما مانند مهارت نوشتاری و شنیداری شما تقویت خواهد شد.

حتی در ادامه مسیر میتوانید وارد دوره اختصاصی آیلتس 20 پلاس شده و با تکنیک های آیلتس (هر 4 مهارت  اصلی) آشنا شوید. دوره های زبان انگلیسی 20 پلاس طوری طراحی شده اند که زمان شما صرف اصلی ترین نکات جهت برقراری یک مکالمه خوب می شود. برای تثبیت زبان در ذهن شما، برنامه درسی روزانه با تکیه بر تکنیک های حافظه و جعبه لایتنر به شما داده خواهد شد. حتی اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را ندارید، بعد از اتمام دوره ها، می توانید با شرکت در جلسات مکالمه پیشرفته با اساتید حرفه ای زبان، مهرت های زبانی خود را تا سطح حرفه ای و تخصصی بنا به شغل شما بالا ببرید.

هر فردی حتی با کمترین دانش زبانی، برای شروع یک دوره آموزش استاندارد و هدفمند، در وهله اول باید آزمون تعیین سطح زبان را پشت سر بگذارد. با گذراندن و شرکت در این آزمون، نه تنها خودتان متوجه میزان دانسته‌های زبانی خود می‌شوید، بلکه بهتر می‌توانید تشخیص دهید در روند آموزش و یادگیری، می‌بایست بیشتر روی کدام بخش‌ها تمرکز کنید. جدای از این بحث که آزمون آنلاین تعیین سطح گام اول برای یادگیری زبان انگلیسی است، بلکه پس از گذراندن دوره‌های مد نظرتان، می‌توانید سطح زبان خود را با سطح اولیه‌تان مقایسه کنید و متوجه سرعت پیشرفت‌تان شوید

اطلاعات تکمیلی در مورد دوره های آکادمی 20 پلاس:

دوره زبان انگلیسی نیمه گروهی

دوره زبان انگلیسی خصوصی VIP

دوره زبان انگلیسی خصوصی

دوره زبان انگلیسی آمادگی آزمون آیلتس

دوره زبان انگلیسی ویژه سازمان ها

خدمات اپلای

الان میتوانید تعیین سطح آنلاین و سریع را انتخاب کنید و خیلی سریع و راحت در کلاس سطح خود ثبت نام نمایید. 

این آزمون از چهار بخش و 60 پرسش انگلیسی با اولویت سطح مقدماتی تا پیشرفته تشکیل گردیده که شما باید در مدت زمانی مشخص به آن ها پاسخ دهید