راه مدرن یادگیری!

همه ما ترجیح می دهیم زبان انگلیسی را درک کنیم تا صرفا قوانین آن را آموزش ببینیم. به این دلیل ساده که زبان مادری خود را دقیقا به همین شیوه فرا گرفتیم. تسلط در مکالمه به هر زبانی حاصل گوش کردن زیاد به مکالمه دیگران، زیاد صحبت کردن زبان جدید، شناور بودن در مکالمه و در نهایت تسلط بر جملات کم تعداد اما پر تکرار و تاثیر گذار می باشد.

این رویکرد مواجهه با یادگیری یک زبان جدید را “Natural approach” یا “رویکرد طبیعی” می نامند. دقیقا چیزی شبیه به زندگی در محیط.

یادگیری زبان از طریق آموزش صرف، یعنی یادگیری اساس و اسکلت بندی دستوری زبان.

 در مقابل، درک طبیعی یک زبان یعنی یادگیری قوانین به صورت ناخودآگاه، تسلط بر آن و لذت بردن از برقراری ارتباط به آن زبان.

ما در آکادمی 20 پلاس، با الهام گرفتن از همین رویکرد، اولین پنل اختصاصی یادگیری طبیعی زبان را خلق کردیم. تلاش ما این بوده تا شرایط زبان آموزی رو به شرایط درک زبان نزدیک کنیم. در همین جهت، بیش از 180 پادکست داستان محور و فضا سازی شده ضبط شده تا زبان آموزان بتوانند با گوش دادن زیاد به مکالمه های واقعی و تمرکز بر ساختار های پرتکرار و کاربردی مکالمه ای، با انجام دادن تمرینات سازگار با شیوه یادگیری طبیعی و شرکت در جلسات مکالمه، خود را در نزدیک ترین حالت ممکن به ادراک طبیعی زبان قرار دهند.

در دل این پادکست های داستان محور، جملات کلیدی و کاربردی مکالمه ای و لغاتی وجود دارند که معنی و جایگاه استفاده از آن ها به زبان آموزان گفته می شود. زبان آموز در طول دوره به طور طبیعی به این توانایی می رسد که بدون تمرکز بر گرامر و دستور زبان، با کنار هم قرار دادن این ساختارها، جمله سازی کند و با ممارست در گوش دادن به پادکست ها و با تقلید از شخصیت های آن، انگلیسی را صحبت کند.

این پادکست های داستانی / آموزشی، روایت کننده قصه هایی جذاب هستند. ماجراهایی که در موقعیت های واقعی زندگی برای 7 دوست که در شهر نیویورک آمریکا زندگی می کنند اتفاق میفتند. پادکست هایی که با کیفیت صدای بسیار بالا، با نهایت دقت ضبط و تدوین شده اند.

این پادکست ها از ساده به سخت طبقه بندی شده اند و هرکسی با هر سطح زبانی میتواند خود را در معرض ادراک زبان انگلیسی قرار داده و از آن لذت ببرد

تحقیقات نشان می دهند که ادراک زبان از طریق گوش دادن به قصه، به بهترین شکل ممکن اتفاق میفتد.

رویکرد آکادمی 20 پلاس به یادگیری زبان این چنین است:

 اگه میخواهی زبان جدیدی را یاد بگیری، آن را آموزش نبین. سعی کن آن را درک کنی.

نظرات دانشجویی

آنچه دانشجویان ما می گویند

به جرات میتونم بگم که بهترین دوره آموزش زبانی رو که میشد، تجربه کردم. مرور ها خیلی خوب و اصولی بودند.  فضای کلاس ها بسیار خوب و انگیزه بخش بود. به طوری که از انگلیسی صحبت کردن توی کلاس ترسی نداشتم.

بهاره مهرآسا

دانشجوی کارشناسی ارشد ساکن ایتالیا

به نظرم این مدل کلاس انگیزه بیشتری برای یادگیری زبان دوم میده. تفاوت این کلاس ها با بقیه کلاس ها در این هست که با اصول درست و با راحت ترین راه شما میتونید از جمله های کاربردی انگلیسی استفاده کنید. چون در غالب داستان و دیالوگ طراحی شده اند.

روشنک عجمیان

بازیگر

خیلی خوشحالم که بالاخره تونستم با یک روش خوب یادگیری خودم رو وفق بدم. شاید مهمترین ویژگی این کلاس ها برنامه دقیق مرور درس ها و کلاس های کاملا مکالمه محور بود. تجربه خوبی بود.

دکتر شادی احدی فر

روانشناس و بازیگر سینما

انقدر که با این کلاس ها ارتباط خوبی برقرار کردم که حد نداره. زمان کلاس کاملا برای مکالمه صرف میشه و از تمام تایم استفاده مفید میشه. پادکست ها بسیار عالی بودند و آدم دوست داره بهشون گوش بده. مدرسین هم همشون حرفه ای و کار بلد هستند. ممنون از آکادمی 20 پلاس.

نیلوفر سعیدی

اینفلوئنسر اینستاگرام